Friday, November 30, 2007

Hoppbloggingsesongen starter og jeg trenger deg for å gå videre i tordenbloggen


Jeg er igjen ute i kamp på Tordenbloggen. Denne gangen er det kamp mot meg og Örn. Jeg er ganske fornøyd med denne trekninga for dette er vel en av de få bloggene, som er igjen, der jeg har ok sjanser til å gå videre.

Sist ga jeg noen løfter hvis jeg kom til å gå videre. Har oppfylt ett, og har tenkt til å oppfylle resten. Men det har vært protester mot det ene løftet mitt om nytt design. Så jeg tenker at det bør ut på folkeavstemning. Og har derfor laget denne pollen her:





Bør Hat og kjærlighet få seg en ny design?

Nei, designen er hva som gjør det verdt å lese bloggen i RSS

Ja, en ny design vil gjøre at jeg gidder å komme tilbake








Men nå som jeg håper at dere stemmer på meg, så kan jeg gå videre til starten på årets hoppblogging. Det norske hopplandslaget har i løpet av sommeren vært relativt ustabile i konkuranser. I tillegg har de ikke giddi å delta i ganske mange. Dette gjør at det er værre i år, enn i fjor å tippe hvem som vil gjøre det godt og dårlig i løpet av årets sesong.

Mine tips er at vi ikke får en hopper fra Norge som er med hele tiden å sloss om sammenlagt tittelen i verdenscupen. Derimot har jeg stor tro på at i enkelt ren vil vi få hyggelige resultater. Norge har jo mange med vinnerpotensiale i seg. Men desverre er det vel stabiliteten det kommer til å mangle på.

Første konkuranse i årets verdenscup er lagkonkuransen i kveld kl 1735 på NRK. Vi får kansje håpe at det viser at jeg tar feil og at landslaget er i verdenstoppen.

No comments: