Sunday, November 25, 2007

kampløfter


I dag skal jeg ut i kamp på tordenbloggen. For å få opp stemninga blandt mine supportere vil jeg nå komme med noen løfter jeg skal gjennomføre hvis jeg vinner kampen. Håper tre løfter holder for mine venner og fans:

1. Hvis jeg vinner denne kampen skal Hat og Kjærlighet få et nytt design (kan ta litt tid da)

2. Hvis jeg vinner skal jeg anmelde Wong Kar Wai sin siste film My Blueberry Nights

3. Hvis jeg vinner vil mine lesere få en analyse av kommunistisk organisering i 2008

Håper dette frister mine lesere. Hvis du ønsker jeg skal vinne så gå inn på tordenbloggen og stem på Hat og kjærlighet!

5 comments:

Anonymous said...

Jeg stemmer på deg selv om jeg liker det nåværende utseendet her.

Fjeldstad said...

tusen takk, hvis det blir store protester kansje vi må bevare det gamle.

radiohode said...

du fikk stemmer fra meg også. jadda.

Anonymous said...

Yay, Jokke! Nå må du holde løftene dine :D

Fjeldstad said...

Ja jeg skal prøve på det, ellers får jeg gjøre som politikkere flest bare komme med enda flere. men som man ser er løfte nummer 2 allerede oppfylt.