Tuesday, December 30, 2008

3 grunner for at jeg burde være en tegneseriefigur

Virrvarr har lovt å lage tegneserie av den bloggeren som gir best argumenter for det. Og siden det helt sikkert er en ære å bli tegneseriefigur, så må jeg jo prøve å delta. Her er mine 3 gode grunner for at jeg burde være tegneseriefigur:

1. Jeg har et veldig flott sjegg. Det er jo hovedargumentet for at jeg bør bli tegna. Bare se på det. Nå er det riktignok litt kortere på grunn av juletrimmen. Men dere skjønner tegninga.

2. Jeg lever i en spennende tid med finanskrise, matkrise, klimakrise, osv. Hadde man vært Jesus-tilhenger ville jeg trodd at apokalypsen hadde kommet. Men slik er ikke min virkelighetsoppfatning.

3. Derimot så er jeg noe så eksotisk som en kommunist i et land der alle sikler etter Jonas Gahr Støre. Min dialektiske forståelse av verden gir nødvendigvis spennende løsninger på problemmer der andres blir kjedelige.

No comments: