Sunday, November 26, 2006

Paris Je T'aime


Denne posten skulle vel egentlig være en andmeldese av filmen jeg og Mari gikk å så på fredag. Men da jeg god troende gikk inn i min leilighet for en kveld framfor TV'n, fikk jeg sjokk. Der hoppet en gjeng av mine venner opp å sang Hurra for deg. Det var et stort bord fult av gaver og klart for bursdagsfest!

Erik (som var på julebord) og Mari hadde planlagt dette bak ryggen min. Mari er en av verdens dårligste på å holde på hemmeligheter og kan aldri la være å pushe folk på gaver o.l. Så jeg var forbausa over at hu hadde klart å holde det hemmelig.

Inne i stua hadde de rydda opp alt rotet mitt, og på veggen hang det et flott banner, som Mari og Beret hadde laget. På banneret sto det "Vi gratulerer vår revolusjonære helt Jokke med dagen". Hele rommet var fylt med ballonger. Også fikk jeg masse flotte gaver og møt gode venner som jeg treffer altfor sjelden..

Tusen takk til Erik og Mari. Tusen takk til alle som hjalp til. Takk til Beret og Mari for det flotte banneret. Og takk til alle som kom.

2 comments:

Mari said...

Det var skikkelig vanskeleg å halda festen hemmeleg, eg sprakk nesten fleire gonger. Men det var veldig gøy når den fyrst var i gang.

Anonymous said...

hehe du er ikke alene om å syntes det var vanskelig. Lars holdt på å knekke sammen i latter flere ganger hehe

erik