Monday, October 23, 2006

Navnedag og 1 måned igjen til bursdagen min!


I dag er det min siste navnedag i 2006, og ingen har grattulert meg ennå. Huff, så trist verden er! Det er også en måned igjen til jeg har min 24de bursdag og da begynner man å lure på hva man egentlig ønsker seg i bursdagsgaver. Hmm. Veldig vanskelig egentlig. Resten av året er det dødslett å komme på hva man vil ha i bursdagsgaver, men så fort bursdagen nærmer seg så får man hjerneteppe.

Det med hjerneteppe er jo utrolig fryktelig. Spesielt når man er så glad i å få gaver som jeg er. Når papiret rives av mine venner og familie har brukt tid og ressurser på å klekke ut. Er jeg i det samme lykkeland som en 5-åring på bursdagen sin. Men siden jeg sitter med hjerneteppe på hva jeg ønsker meg nå en måned før bursdagen min, hvordan kan da mine venner og min familie få noen hint om hva jeg ønsker meg.

Hvis dette blir for vanskelig så kan jeg kansje spørre mine lesere om hjelp????

6 comments:

Mari said...

Gratulera med namnedagen. Hurra!

Erik Kruse said...

Du ønsker deg selvfølgelig et assortert utvalg av t-skjorter fra Rebell merchandise. Den nye Feminist but gangsta-tskjorta blir en hit. Skamløs egenreklame er fett!

Anonymous said...

Gratulerer med navnedagen!

Til bursdagen skal du få et fint hefte på 48 sider med omslag i fine farger -- det veit jeg du ønsker deg.

Brage said...

Med fare for å framstå som den skabbete språkfascisten jeg er, hva i all verden er et hjerneteppe?

Fjeldstad said...

mari og Tiram: takk for grattulasjoner

kruse og tiram: takk for fantastiske tips, men jeg kansje må ha det hefte på 48 sider må jeg lese før det.

brage: det er når du legger et teppe på hjerne altså et hjerneteppe....

Anonymous said...

Du kan jo få presangen litt på forskudd, veit'u, Jokke :)