Saturday, March 01, 2008

Snart er det finale og vi ser på mitt siste bidrag i bloggidol


Nå er det snart finale i bloggidol. Og det er bare finalister av det motsatte kjønn. Jeg røyk jo ut i kvartfinalen med et bidrag som var kansje gjennomtenkt men ikke helt gjennomskrevet. Jeg burde egentlig lære meg å bruke litt mere tid på skrivinga enn på å komme på ide'er. Men her er mitt siste bloggidolbidrag:

Tommy går på skrivekurs

Tommy var aldri noe flink på skolen. Spesielt ikke i norsk. Så da han seinere, som voksen, fant ut at han skulle bli filmmanusforfatter meldte han seg på et skrivekurs. På skrivekurset møtte han Morten. Morten likte j***** godt å spille poker og introduserte Tommy for gamblingens verden. Men Tommy var ikke noe flinkere i poker enn han var i skriving. Tommy begynte først å låne penger av Morten. Og etterhvert lånte han enda mere penger av Mortens venn Harry. Harry ble ikke veldig glad da Tommy ikke kunne betale tilbake. Så Harry hogga hendene til Tommy av. Det spruta mye blod, men han kom seg på legevakta. Så nå har Tommy begynt på ett nytt skrivekurs for å lære seg å skrive med føttene…

Fikk 3 poeng fra dommer Iversen "Trykker på omtrent alle knappene mine utenom den som handler om å presentere teksten mest mulig lesbart. Herlig ordspillish avslutning for stakkars Tommy."

No comments: