Friday, December 23, 2005

Lillejulaften


Nå er det lillejulaften, og jeg driver å pakker en sekk med ting og klær og sånt som dere veit, pluss en bag med pakker. Viktig med julegaver!

Også må jeg prøve å rydde litt her på roterommet mitt så det ser litt ok ut når Mari og jeg kommer hjem på tirsdag.

ja det er jo det som er spesielt med denne jula. Første gang jeg og Mari skal feire jul sammen, hos hennes foreldre på Voss. Så da er det noen timer til toget går til vår nye endestasjon i vest (så fremt ikke flere steiner vil prøve å sabotere jula). Det er litt skummelt å skulle feire med svigers. Det er jo også litt synd å ikke treffe noen fra familien , det er egentlig ganske sjelden jeg gjør det. Men på den andre sida så har jeg mere lyst til å tilbringe jula med en jeg er utrolig glad i. I tilegg gleder jeg meg veldig til å se ansiktet hennes når hu åpner julegaven sin.

Men nå får alle ha en strålende jul hjemme hos sine foreldre, foran sine datamaskiner eller hvor enn de befinner seg.

God Jul og fram for flere skjeggete mennesker her i verden!

No comments: