Monday, November 17, 2008

ønskekatalogen

Jeg har jo prøvd meg på twitter i helga og er fortsatt litt usikker på hva jeg synes om twitter. Så jeg må nok teste litt til før jeg bestemmer meg for om det er framtida.

Nå rett før bursdagen min kommer alle de fine katalogene fra varehusene og gavebutikkene med alt det fine vi kan ønske seg til jul. Jeg har måttet lese dem på jobb siden vi har sånn "reklame, nei takk"-klistremerke på postkassa. Men la meg presentere noen god biter:

Gassbrenner i stål er noe et vært kjøkken burde ha. Bør gjerne oppbevare det lett tilgjengelig for små pyromane tenåringer.

Oppskjæringsmaskin er også noe som tar seg bra ut ved siden av en eggekoker.

En varmeplate savner jeg også. Den har jo uendelige bruksområder, fra klestørking til matlagning til ............

En liten robot kunne jo trengs i mange av mine venners hjem, her er en av de billigste.

Det finnes jo mye mer og hente der ute før jul. Så kom gjerne med ditt gavetips i kommentarfeltet...

No comments: