Monday, May 12, 2008

Rockens fotballlag >> FK Blur/Radiohead/Garbage



Starter ny mandagsspalte om Rockens fotballag. Konseptet er at jeg plukker ut nok album fra min plate hylle og setter sammen et 11-mannslag. Dagens trekning innebar at Blur, Radiohead og Garbage ble spiller grunnlaget mitt.

Keeper: Åpenbart valg etter min mening er Blurs Graham Coxon. Tror han vil ha størst potenisale der. Brillene hans gjør vel at han er ekstra oppmerksom.

Venstre back: Colin Greenwood, Radiohead. Greenwood brødrene er for meg åpenbare back valg.

Midtstopper: Dave Rowntree, trommisen i Blur, ser ut som en pålitelig fyr. Og vi trenger jo det i midtforsvaret.

Midtstopper: Thom Yorke,Radiohead, blir vår andre midtstopper mest basert på utsende.

Høyre back: Jonny Greenwood, Radiohead

Midtbane: Damon Albarn, Blur. Veldig usikker om han bør være på midtbanen eller spiss? Men prøver han her i en offansiv midtbanerolle. Men man blir jo i tvil når man ser på fotallbilde under...

Midtbane: Butch Vig, Garbage. Jeg kan jo ikke putte hele Garbage på benken. Det ville jo vært for feigt.

Midtbane: Ed O'Brien, Radiohead

Midtbane: Phil Selway, Radiohead

Spiss: Alex James, Blur. Bassister er jo som regel ikke de beste spissene. Men Blur sin bør da kunne skåre mål.

Spiss:Faen å! Må bruke en til fra Garbage. Får prøve oss med Shirley Manson...

Benken: Steve Markes og Duke Erikson, begge Garbage.

Nei, hva tror du om dette laget a? Neste mandag trekker jeg et nytt lag også får de prøve seg i kamp kansje litt seinere...

No comments: