Tuesday, May 01, 2007

Grattis med da'n alle arbeidere!

Da er det bare å begynne å putte på seg finstasen og traske av går'e på 1. mai markeringer. Hadde egentlig tenkt å lage en liten 1.mai tale i annledning dagen å legge ut her på bloggen. Men det har jo ikke blitt noe tid. Men nå går det jo alltid ann å få meg seg andre gode talere hele dagen så dere går vel ikke glipp av mye.

Jeg skal starte dagen min i birkelunden kl 930, der skal Erling Folkvord prate, jeg selge tidskrift og så skal vi minnes de som dro til Spania for å sloss mot facismen. Så har vi et lokalt lite tog ned til youngstorget der Negar Enayati (RVs tredje kandidat) skal være en av hovedtalerne.

Kansje etter en god middag så blir hei og snur og hopp på Sentrum Scene når samvirkelaget speller opp til arbeiderfest.

Grattulerer med dagen

1 comment:

Anonymous said...

Gratulerer med dagen! Jeg ser at du vil få en flott dag. Kos deg!