Saturday, April 07, 2007

Påskeunderholdning



Det blei en stund siden sist post, men nå har jeg snubbla meg over til Berlin og vil gi dere en rask oppsumering av noe av min påske underholdning. Jeg og Mari var på Sony Senter å så the Last king of Scotland. Fin film, Forest Whitaker er en fantastisk skuespiller. Men det veit jo alle alt.

Ellers har jeg tatt en titt i Knut Nærum, Elisabeth Botterli og Peder Undnæs sin Madonna-gåten...
Boken avdekker kansje den største konspirasjonen i Norgeshistorien, der alt fra Norsk kvinnesaksforening til NHO og Orkla er innblanda. Boka er i tillegg full av samfunnskritikk eller såkalt satire. Den norske borgerskapet blir angrepet på med det skarpeste HB-blyant du kan tenke deg.

Har også lest meg igjennom Anne B Ragde sin krim fra 1999, Lille Petter Ederkopp. God Krim men det går fint ann å hoppe fram til side 63 hvis man vil ha en kjapere start. Alt før er egentlig ikke viktig men bare bakgrunnsmatriale.

Fortsatt god påske

No comments: