Sunday, April 01, 2007

Ryktene går....


I går kveld tok jeg meg en tur ut på byen for å nyte en kola med is. Mens jeg satt litt ensom i vente på å treffe noen kjente, så kom en litt alkoholforvirret herremann bort til meg. Kan jo ikke røpe hans navn men han hadde et bredt smil og det mørke håret var modnet med litt grått. I hvertfall så hadde ikke denne fyren lært seg mye på rikskringkastningens hold kjeft skole. Praten gikk lett og greit for han, jeg holdt mest kjeft, nikket, sa noen ja og andre korte fraser.

Etter en stund med tørr prat fra våres kamerat inn på det hele norge venter på. Hvem skal ta over når vi endelig blir kvitt Skavland? Jeg må kansje først innrømme at jeg er ingen stor fan av prateprateren som klarer å kjede livet ut av meg og gjøre intresante mennesker gørr kjedelige. Det er helt sjukt at først og sist ikke bare blir vist på nrk for nordmenn, men det eksopteres til Sverige. Nei, før jeg blir aggresiv så bør jeg nok heller feire med rødbrus at vi er kvitt "fredagskongen"....

.... Men tilbake til kolaen og vår venn med prate sjuke. Han pressiserte at ingenting var avgjort enda men at de hadde flere i kikkerten som fredagens kronprins/prinsesse. Han trakk fram en rekke kandidater; der i blandt: Dan Børge, Otto J, Anne Kat, Anne Lindmo og Sarah Natasha. Men øverst på ønskelista sto.... [trommevirvel] Håvard Bakke sammen med Henriette Lien....

Lykke til sier jeg

No comments: