Sunday, January 21, 2007

Sofa Sønda


Nå har jeg ligget i sofa'n i flere timer og ventet på at hopprennet skulle starte fra Zakopane. Men der blåste det for mye. Så enda et renn denne sesongen har blitt ødelagt av vind. :(

Men når jeg ikke kan skrive om hopp, spesielt siden jeg ikke fikk med meg konkuransen i går heller, så kan jeg rette mine leseres oppmerksomhet mot andre ting i den store verden. Sonitus har en spennende artikkel basert på kvasivitenskaplig magi, om blogglinking og kjønn. Jeg kom på 3de plass over lengste bloggroll og det er jo ikke så værst...

Det var også første delfinale i melodi grand pri i går. Og jeg må innrømme at jeg måtte se hele programmet og til å med bruke 5 kroner på å stemme. Den var ikke bortkasta for den jeg stemte på gikk videre.

"Kaffen må i sannhet være en langsomt virkende gift, for jeg er åttifire og ennå ikke død ..." (Voltaire)

Planen videre for denne søndagen blir å ligge på sofaen, se tv, lese bok og kansje lese din blogg....

No comments: