Monday, September 25, 2006

Kilolirakis


Jeg har nå statistert i min første kortfilm, Kilolirakis. Det var for såvidt en morsom opplevelse. Men mest slitsom. Det var utrolig mye venting, dårlig luft, opp til 30 varmegrader i rommet filmen ble innspilt. Filmen handler om en fyr som går på nattklubb og oppdager til sin store forskrekkelse at ingen bruker andre ord enn "kill all iraqis". Det var ganske latterlig å si ordene "kill all iraqis" i forskjellige rekkefølger.

Jeg fikk i oppgave å stå sammen med en dame i rød kjole som jeg skulle sjekke opp med gullfiskspråk. Gullfiskspråk vil si at jeg skulle bevege leppene som om jeg sa noe men at det ikke måtte komme lyd. Det var veldig slitsomt å være statist i 8 timer, også var jeg så uheldig å få et fult ølglass til rekvisit så det ble ganske tungt for armen min også.

Men de forsetter å spille inn på Lillestrøm i dag og i mårra, men jeg har desverre ikke mulighet til å bidra mer. Så får vi håpe at filmen blir noe bra. Den har forøvrig premiere på filmfestivalen i Berlin.

No comments: