Sunday, August 19, 2007

Ukes oppsumering, uke 33


Søndag (uke 32): Var jeg oppe på Bjølsen for å ta en titt på de 104 forslagene til ny Holmenkollbakke. Fant ikke akkurat noen favorit. Men mange var inspirert av Drager og Vikingskip. Desverre tenker altfor mange av forslagene på hoteller, resturanter, konferanserom o.l. enn sjølve skihoppinga.

Mandag: Var på åpninga av Oslo kammermusikk festival. Her var det mye "fint" folk som Jonas G Støre, Thorvald Stoltenberg, Trond Giske og Anne Grosvold. Min kommende kone spilte veldig pent synes jeg. Men siden hun har sagt at hu ikke liker amatøranmeldelser så blir det ikke det. Men VG og Dagbladet hadde anmeldelser i sine tirsdagsutgaver, Aftenposten var desverre ikke intresert i musikken bare i kulturministerens tale.

Torsdag: fikk jeg med meg plasthoppinga fra Pragelato. hoppinga var generelt litt svak. Det var 4 sikkelige gode hopp i andre omgang. Roar Ljøkelsøy leda etter første omgang, men mangla det lille ekstra for å ta seieren hjem.

Lørdag: så hadde jeg egentlig tenkt å svi av noen tusen på HiFi-klubben på en ny CD/DVD-spiller men siden det tydeligvis var 2 på jobb og 10 i kø så gadd jeg ikke det. Tok heller en tur langs "Den røde tråd", som er en rød strek langs Bjørvika som er planlagt skal være framtidas gåvei langs Bjørvika.

No comments: