Sunday, November 13, 2005

Elektrostat


Hei

Det er søndag mårra og elektrostat er over. Man er litt små kvaalm og fyllesjuk, og skal prøve å oppsumere de to siste dagers festival. Festivalen var stort sett bra, alkhol messig. Men man kan jo heller ikke glemme musikken. Eller noen band kan nok godt glemmes. Mortiis borte vekk.

Slagsmålsklubben fra sverige, var nerdenes konge band. De spydde ut energy i elektroniske blipper. Mens de hoppa, dansa og sloss om å få lage neste blipp. slagsmålsklubben leverte en helt utrolig halvtimes konsert der det gikk i 120 hele veien. Smilet på synthfolket kom fram under konserten og folk storkoste seg. slagsmålsklubben er ett must band etter denne liveopptreden på elektrostat.

Oslo synth band gjorde i år en konge opptreden der stemninga var i taket. De spilte det man ville høre og delte ut noen flotte partyhatter, fløyter m.m.? Dette er ett band som har skjønt at musikk handler om humor på en dønn seriøs måte. Og jeg tipper at man får se dem igjen på elektrostat.

Suicide Commando, er jo ett elsket band. De avslutta årets elektrostat etter å ha jagd hele synthfolket ut på fylledansen. men sjøl om man er ett godt band, hjelper det lite med ett så kjedelig live show som Suicide Commando har.

Oj nå holdt jeg helt på å glemme fredagen, hmmm hvem spilte da igjen.

Lights of Euphoria var jo sjølvsagt fredagens høydepunkt. Sjekk dem ut hvis du får muligheten.

Nå gidder jeg ikke skrive mer om Elektrostat, fordi jeg må ha meg litt mat og koffein og sånt man trenger etter en synthfestival.

6 comments:

Anna said...

Hei Jokke!
Du er herved invitert til å drikke øl på lørdag! Jeg vet ikke hvor, det ordner vi!
Ses!

Fjeldstad said...

Ja jeg er med så lenge det er ok for Mari. Men det pleier det jo å væra

Mari said...

Eg er med, det blir gøy. Men eg skal halda innleiing om god praksis og sånt før på dagen, så det må bli utan små born til stede.

Thorongil said...

Vi liker ikkje å drikke øl med småbarn, så det skal nok gå greit.

Anna said...

det eneste barnet er den vakre hunden min ;)

Thorongil said...

Skal ho vere emdå drikke då?
Trudde ho skulel ligge i buret sitt og trene på å vere aleine eg...