Thursday, November 24, 2005

Dagens CDer

Hei har jo vært å tatt teoriprøven i dag og den besto jeg greit som bare det. så da har jeg vært på shadowland å kjøpt meg en god bunke CDer, noen fordi de var så billige andre fordi jeg hadde virkelig lyst på. Så nå sitter jeg å gjør Case delen av pedagogik oppgava og hører gjennom CDene. Under finner du mine kommentarer til nykjøpt musikk


En deilig samling av gode låter fra New Model Army. Gjør meg ganske glad.

:)

Dette var ett veldig billig og godt kjøp. Men desverre er det en sånn kjip CD med Copy controll.

Med noe kjipt er det vel på en CD med masse god musikk fra tiåret vi var oppdratt til å hate men alle likevel elsker.



New Order har desverre ikke hatt plass i CD hylla mi før...men nå er de på plass.

Denne plata er svært god starten på 80-tallet musikk.

Hipp hurra!





Hanzel und Gretyl sin nyeste plate

Det blir nok sjelden mere Tysk og fantastisk enn Hanzel und Gretyl.







Denne plata hørte jeg en låt av i butikken og viste at den her må jeg bare ha!

Noise Unit består av Bill Leeb og Chris Peterson, og leverer kansje den nye plata i år jeg ikke hadde regna med å finne.








Apop blir som alle gamle band gitt ut på nytt. Nå digitally remaster.

Soli deo Gloria er Apoptygmas debutt album fra 1993, og jeg må innrømme at det som funka da funker fortsatt, sjøl om det er litt gamaldags.






television overdose











No comments: