Monday, October 31, 2005

Alt vi glemmer

Hei
Jeg har meldt meg på ett brevkurs for å bli litt kompetanseheva, og bli flinkere til å gjøre det som har vært jobben min i 4 år og 3 måneder. Det er jo masse nyttig å lære og sånt. Men når jeg har lest ferdig og må gjøre innsendingsoppgavene, så vrenger kroppen seg innvendig.

Det er helt for jævelig og måtte gulpe opp en hau med svar, på det som fra mitt synspunkt er verdens dummeste spørsmål. Nå skal jeg egentlig skrive om, hvordan en tur i svømmehallen har innvirkning på barns intelektuelle utvikling. Men jeg skriver litt på bloggen, siden en fyr i Bergen bygd klaga over at jeg var for dårlig å legge ut nytt stoff.

Uansett jeg husker nå på hvorfor jeg ikke orka mer skole etter vidergående. Disse oppkastsvara er grunnen. Men etter 4 og ett kvart år uten skole, er jeg rimelig fornøyd med en 5er på min forigje innsending. Men faen nå må jeg skrive så jeg blir ferdig til fredag.

1 comment:

Brage said...

I hear you sister! Personlig er jeg veldig fornøyd med å slippe mer skolegang. Det jeg derimot trives med er alle de fullstendig unyttige kursene du får i arbeidslivet. Jo mindre du sier, dess mer fornøyd er de med deg!